Karta Serocczanina

W dniu 1 stycznia 2020 r. rusza Program Karta SerocczaninaWnioski o wydanie karty można składać już od 2 grudnia 2019 r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku  w referacie Spraw Obywatelskich (pokój 20) – osobiście. O wydanie karty mogą ubiegać się mieszkańcy Gminy Serock, którzy rozliczają podatek dochodowy (PIT) w urzędzie Skarbowym w Legionowie ze wskazaniem miejsca zamieszkania na terenie Gminy Serock. Karta jest dokumentem imiennym, ze zdjęciem, wydawanym bezpłatnie na okres 2 lat.

Karta Serocczanina
Uprawnia do zniżek i ulg przygotowanych specjalnie do mieszkańców Gminy Serock przez samorząd, jednostki gminne oraz firmy partnerskie. Wprowadzenie Karty ma na celu zwiększenie mieszkańcom dostępności obiektów, wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych oraz lokalnego transportu zbiorowego.

O KARTĘ MOGĄ WNIOSKOWAĆ

  • osoby mieszkające na terenie Miasta i Gminy Serock, które rozliczają podatek dochodowy (PIT) w Urzędzie Skarbowym w Legionowie na rzecz Miasta i Gminy Serock,
  • rodzice uprawnieni do otrzymania Karty Serocczanina mogą wnioskować o wydanie karty dla swoich dzieci.

KORZYŚCI DLA POSIADACZY KARTY SEROCCZANINA

  • darmowa komunikacja lokalna od 1 stycznia 2020 r.
  • rabaty udzielane przez Partnerów Programu Karta Serocczanina
  • promocyjne bilety na wydarzenia kulturalne i rekreacyjne na terenie Miasta i Gminy Serock

JAK UZYSKAĆ KARTĘ

  • należy zapoznać się z regulaminem Programu Karta Serocczanina,
  • złożyć wniosek w Urzędzie Miasta i Gminy Serock w Referacie Spraw Obywatelskich (pokój nr 20) – już od 2 grudnia 2019 r.,
  • przy składaniu wniosku o wydanie karty należy mieć ze sobą dowód osobisty,

WNIOSEK I WYMAGANE DOKUMENTY

  • wniosek
  • aktualna fotografia
  • oświadczenie, że Urzędem Skarbowym właściwym do rozliczania się z podatku dochodowego od osób fizycznych za rok, w którym jest składany wniosek o wydanie ”Karty Serocczanina” jest Urząd Skarbowy w Legionowie ze względu na miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock. 

KARTA WYDAWANA JEST BEZPŁATNIE NA OKRES 2 LAT

Więcej informacji na stronie w Referacie Spraw Obywatelskich ( 22 782 88 32 lub 22 782 88 52).